Du kan stå under mitt paraply.

Om jag kunde önska så skulle alla dagar vara som denna, stressfri och underbar. Jag vaknade sent sent sent med N vid min sida efter att ha legat kvar i sängen så länge som vi bara kunde åt vi en snabb frukost sen kom frida och party-saaben och hämtade mig, vi lyssnade på håkan hellström solen sken och vi begav oss mot skolan för en liten musikkvart och ett litet samtal med johanna som rörde vårt lilla jazzcafé som äger rum i slutet av april. Det ska bli roligt även om jag har tjatat ut Frank sinatra lite väl mycket nu kanske. Vi pratade om skolavslutningen och om potentiella låtval där.  Efter  musiken bar det av till byn där jag lämnade över den fabulösa lila bodyn till matilda sedan åkte jag hem och köpte dop present till lilla signe eller eskimån som N kallar henne. Ett petite armband med små fyrklövrar på. Jag kom även hem med en röda korset påse. vad som låg i ödslar vi inte tid på, det är trots allt ingen modeblogg.

Förövrigt så har jag hunnit vara på arbetsintervju och fått jobbet som jag sökte. Nu känns det väldigt nödvändigt att ta tag i mitt lilla rum som ser ut som ett slagfält, det är inte ofta det händer men jag har varit lat och haft tusen miljoners andra saker att tänka på.

Låten är kanske lite uttjatad, men jag älskar den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback