Det är så jag säger det.

Varje vår inleder jag en romans med håkan hellström och blir kär i randiga tröjor tighta jeans och vita converse. Dagen har bjudit på en blandad känsla av glädje och en ren och skär desperartion. Det har varit min sista praktikdag och jag har aldrig hört någon säga så fina ord om mitt skapande som min handledare P sa till mig, han erbjöd sig även att bli min mentor, slå det ni. Ballt att ha en mentor. Hur som helst var det sista dagen jag och micke var urusla praktikanter och hade inte något som helst att bjuda på eller ge bort. Det hade de andra, det bör kanske tilläggas. Vi fick även ett litet paket innehållandes ett randigt badlakan och en illrosa flugsmäcka, watch up you flies! Eftermiddagen och kvällningen har spenderats med my other sister in crime Madie. Hon är en person jag älskar och inte skulle klara mig utan så en stor ros till dig idag för att du har stått ut med vår lilla Barbados vecka. HCE kommer att bli stolt. Nu har jag avnjutit Nothing hill, tidernas bästa film som även är min sjukfilm och nu ska jag även avnjuta en god natts sömn för imorgon blir det 20 års kalas för Ulrika!

PeaceLoveUnderstanding

image403

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback