Dagens roligaste

Efter att jag hade varit ner och ätit så blinkar msn, det är tydligen någon som har addat mig, personen i fråga heter Heta_sara jag blir lite misstänksam men accepterar man kan ju som sagt alltid blocka personen. Personen ifråga visar sig vara en snart 15 årig tjej med upptryckta bröst och mascarasvärtade ögon från Luleå. Hon visste inte varför hon addade mig hon tyckte bara jag var söt och blev generad när hon insåg att jag snart var 19. Nu är frågan om hon är lesbisk eller ej. Vad tror ni?

image383

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej jag har råkat ut för precis samma sak, har blockerat henne nu, men har haft henne på msn ett bra tag! och jag har alltid undrat samma sak, om hon är lesbisk eller om de är nått fel på henne? hon skriver alltid när jag logar in, och jag har trott att de är nån jag känner som försöker driva med mig. jag vet inte vem den här människanär. Jag skrev hennes namn i sökrutan på google heta_sara och då fick jag upp din blogg. Då blev jag rädd haha fan sånt e läskigt. skulle gärna vilja veta lite mer om hur hon har skrivit till dig? min mailadress är [email protected] kram Rebecca

2009-11-22 @ 13:30:35
URL: http://becxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback