Chester darling.

Jag känner mig helt fuckad, jag lyssnar på så totalt olika musik hux flux at the moment, en blandning av the essex green, libertines, vive la fete och el perro del mar. Don't know why men jag tror det inspirerar mig, har suttit och skissat till min uppgift nu i x antal timmar. Det är härligt att min handledare ska till G'dansk wich means att jag är ledig i en och en halv dag, Glory Glory Halleluja.  Till helgen blir det Matilda Matilda Matilda och secondhand shopping, med en början på fredag i osby och ett slut i älmhult.

Peace!

image394

Kommentarer
Postat av: m.

vad ska niii göra? jag vill veeta! och du, jag kommer den 29:e, så länge som jag tjatat kan jag ju inte banga. fast egentligen är det lite för mycket för vad min prydhet klarar av. stretch my limits, peach!

2008-04-16 @ 20:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback