April Fools

Idag är det skojarnas dag, dagen som jag aldrig riktigt har gillat och nog aldrig kommer att göra heller. Det finns inga roliga skämt som går ut på att lura folk BASTA! Däremot har jag spenderat dagen på bästa tänkbara sätt. Jag vaknar vid halv 10 efter en skön sovmorgon kliver jag ur min säng och tar mig mot skolan, väl på stationen inser jag att mitt tågkort ligger hemma i min plånbok, så jag får mygla det går bra, jag börjar nästan tro att jag är osynlig när konduktören inte ens ser mig. Sedan möter jag upp madelen för en promenad till skolan i det sköna vädret. Efter en lektion så åker jag fritte matilda och amanda ner till hartmans för lite lunch/fika och skvaller/skitsnack. Det är alltid lika roligt att höra skvaller om älmhultsbor. På tåget är jag ännu en gång osynlig och en anledning till att vara extra glad är att vi har köpt ny diskmaskin. Den förra gick sönder och nu är vi trötta på handdisk!

Här är ett klipp som mina kära klasskamrater har gjort. Det passar bra idag. Aprilfools



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback