Ylle.

Oj oj oj. tiden den bara flyger iväg när man har roligt. Torsdagen var väldigt kulturell då vi först kollade på teater (tusen och en natt där steffo från playa del sol hade en roll) efter teater följde jag med frida till optikern där det visade sig att hon ska bli glasögonorm HURRAY. Sedan blev det en stunds väntetid som spenderades på hartmans och sedan bar det av till växjö för kvällens jazzkonsert. den var över förväntan men fredagsmorgonen var seg. Det var inte världens lättaste att vakna. Fredagen flöt på fint förutom att tåget var sen som vanligt. på kvällen begav jag mitt till stationen för att hämta N men hans tåg var inställt så jag fick så fint vänta tills ersättningsbussen kom en timme senare. Undertiden träffade jag en glad Emil Falck som berättade en massa konstiga saker, det var skoj. Idag blir det granada och om en stund kommer annie och hämtar mig till förfesten. God i feel good.

Kommentarer
Postat av: Frida

aa va steffo där ?! han e så jävla grym !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback