Wednesday-Hilarious.

Idag var det alltså halkan och jag kan faktiskt hålla med madelen om att den är en gnutta överskattad, visst det är ju ganska skoj att halka runt där ett tag men när man har gjort det x antal ggr så känns det inte alls lika lockande. Men vet ni vad? Det gör inget för den är avklarad och det är huvudsaken, lilla Ellen var stolt över oss hon tyckte att vi var mer våghalsiga än killarna men vafasen väntar hon sig, det var jag-hur fasen beskriver man mig jaja , Emelie-frisören från Diö och Jessica-tjejen från lönsboda som kör skotare ( hur ballt är inte det) hur som haver var båda tjejerna mycket trevliga och dagen avslutades med huvudvärk och ett kexchoklad. Annars har dagen varit mest som den brukar förutom Amandas och Madelens lilla "battle" i skolan idag " du kan rimma hur mycket du vill för jag vet att du helst av allt vill trycka Jim" det var det bästa amanda kom på och vilka applåder hon fick sen. Efter det fick jag en fin liten lapp av Andreas och det gjorde mig glad. så nu är den 29:e uppbokad också. Underbart!

image102
Made by me!

Kommentarer
Postat av: den som skulle tryckas?

Okej.. eh ni snackar skit om mig i skolan va?! va va va va va vaaaaaa!!!

2007-09-12 @ 21:18:03
Postat av: Emma

Ouh halkan var det ja! Det är störigt med de som inte kör upp i 70 när hon säger att de ska göra det! fyyy

Postat av: Johanna

Hmm jag vet inte hur det är faktiskt, de som var med körde som hon sa ;D vilket var tur för annars hade jag surat och min hastighetsmätare pajade!

2007-09-12 @ 21:50:36
URL: http://www.jowhaina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback