tttt-tisdag.

Jaha då var tisdagen också avklarad, en väldigt kort dag vilket är otroligt skönt även om man måste vänta i skolan i två timmar för att man slutar 5 min efter att  1 tåget har gått. Men som tur var kom först Tilda till undsättning och sedan Annie och Frida. Annie körde oss ner till byn där vi tog en fika på hartmans och sedan kom även madelen amanda och fritte efter deras "inför" besök på Jc, de ska nämligen fota där på torsdag, och  de ska tydligen fot kunderna i butiken så som reklmen som går på tv free castings vill säga. Jag funderar på att dra mig dit efter körlektionen. En av dagens mest givande samtal hölls på graflektionen med fritte samtidigt som hon satt och fipplade på jans i book pro. Ett av ämnena som vi tog upp var Andy  och hurvida han strular runt med alla 91:or det vill då tilläggas att Andy är en föredetta pojkvän och att han är 87:a så mja lite åldersskillnad, sen är väl inte jag den som ska snacka om åldersskillnad men om 91:orna envisas med att göra sugmärken på hans hals då kan man väl börja undra, vilken normal 20 åring njuter av att ha sugmärken, det är okej när man är 14 men inte annars. fyy. Så ja jag tycker det är dags att han tar sig i kragen och om han inte gör det så är sista utvägen att jag får ta honom under mitt beskydd igen... huga! Nu sitter jag bara och väntar på morgondagens halkkörning och kvällens idol. Frida Andreas och Jag syns vi? det är frågan...

                                
   

Kommentarer
Postat av: Frida

haha kanon blogg (Y)

Postat av: JAPSI

vad roligt , hur gick det med ansökningen?

2007-09-24 @ 21:08:03
URL: http://japsifashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback