Summering.

Både idag och igår har varit extremt korta dagar med en lektion, det känns nästan lite onödigt att åka till skolan för att vara där i knappt två timmar. Just nu är det lite dumt att jag är lite för feg för att skolka just bara för sakens skull.
Gårdagen var iallafall jättemysig, jag madelen annie frida och åsa begav oss till kristianstad för att leta present till andreas och philip som har 20+18 års fest imorgon. det ska bli mysigt. Det blev en massa spring i affärer och en massa mat, det är dumt att man blir så hungrig av att shoppa. Vi hittade iaf vad vi skulle och jag hoppas iaf att andreas blir glad över sin present (man vet ju aldrig om han läser).Middagen spenderades på mc donalds där vi lekte med madelens skallra och hon spelade utvecklingsstörd och jag tolk. tyvärr får jag inte lägga upp filmen här men ni kan ju tänka er. På vägen hem betedde vi oss mer som 8 åringar än som 18 åringar. stackars annie.
Just nu sitter jag bara och glor och känner att min mage knorrar lite. hmm menar den att jag är hungrig? Ikväll blir det förhoppningsvis mys antingen i telefonen eller irl. ge mig mat!

                                         
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback