Söndag utan söndagsångest.

Det var längesedan jag mådde så bra som jag gör nu, jag kan inte sluta le. Ja ni vet vad det beror på. Tänk vad oväntade saker kan göra en glad när man som minst anar det så.....Pang bom krach bang. Nu är det bara att hålla tummarna för att det blir något och att inte någon tröttnar. Nej nej nej hemska tanke. Nu närmar sig veckan och tisdagen Goddamn it vad nervös jag börjar bli. Hoppas att det också klaffar. 
 Igår var det ju då granada, det var faktiskt trevligt, men mina förväntningar var lite för höga det var trång och svettigt och tjejer som slogs osv löjlig ja men tyvärr sant. Det var tydligen fler som slogs jag skymtade en rödhårig typ med röd näsa med. Vad säger vi om det emma? Haha kanske? 
Nu är iaf de flesta läxorn som borde gjorts i veckan klara, hara bara lite ungdomspsyk kvar och till det ska jag festa till det med lite skorpor och en kopp te. 

image117
 

Kommentarer
Postat av: JAPSI

Skönt att inte ha söndags ångest!

Postat av: Emma

Ja något i stil med "haha" är nog för stunden passande. Förövrigt, var det någons kväll som bestod av dimma så var det min. Men det som är ihågkommet är väl värt det. Men jag håller med dig, man ska aldrig förvänta sig något utöver det vanliga.

2007-09-23 @ 23:10:25
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback