Ruby Tuesday och Kräftrumpor.

Varför äta ett djurs rumpa? det är frågan man kan ställa sig när man sitter på sin efterlägntade kräftskiva och suger på ett underrede och käkar klor. När man skriver det låter det nästan lite absurt. Fastän jag alltid har varit en stark motståndare när det kommer till kräftor var det även dags för mig att äta kräftor på riktigt. köttet är gott men saften som rinner och smakar så otroligt mycket skaldjur klarar jag inte riktigt av. Tur att jag hade Emma som bordsdam så att hon kunde lära mig att äta de där bestarna på ett sätt som inte inkluderade att jag bet av huvudet eller dylikt. På min andra sida nämligen högersidan satt Linda och hon kan verkligen äta kräftor den damen det vill jag dårakt lova. På Lindas högra sida satt " the man of her dreams" nämligen Barry. Hans kräftätning går inte riktigt att jämföra med Lindas. När mörkret hade börjat lägga sig och efterrätten var uppäten två gånger om så begav vi fyra oss ner till puben vilket resulterade i ett blödande skavsår och ett gnäll om hur jag går. Men väl där var det trevligt och folket strömmade till. Jag och Emma ställde oss även frågan varför de inte tar beställningar av de som är snygga först? Svara på det.

                    
  


Kommentarer
Postat av: taajlda

ny blogg darling :)

Postat av: Linda

Åh herregud vilka snygga bilder. Vackraste jag sett! :)

2007-09-08 @ 12:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback