Måndag.

Det var faktiskt riktigt skönt att komma tillbaka till skolan och speciellt kul var det att träffa alla. Jag kan väl erkänna att jag stundtals var rätt flippad men vafasen, nu är jag en trea så strunt samma vad de andra tycker. Dagen flöt på smidigt och snabbt  engelskan var som vanligt seg och jag stirrade ännu en gång på hans omissbara manboobs. Efter det blev det en lång och skön håla som tillbringades på biblioteket då jim är invalid och inte kan ta sig fram i vårt tempo så ja vi får ju anpassa oss efter honom den lilla lurven. På bilioteken var även anna och hon fick en del pikar för sina fina "porr-ridstövlar" ett par sådana hade suttit fint nu. haha. Religionen var som vanligt och dan flippade ut och lyssnade på fridas tankar. Han är väldigt skum den människan. Maten var god OCH onyttig. tänk på balklänningen Johanna tänk tänk tänk och Amanda jag måste banta ryggen i värsta fall får jag göra som samhälls tjejerna och helt enkelt sluta äta men vid närmare eftertanke så njae. Sen var det ungdomspsykiatri och det är som vanligt väldigt drygt men idag fick vi sluta tidigare och nu är iaf stora delar av våra uppgifter gjorda och likaså engelskan. Så nu pustar jag ut med trevliga msn konversationer,kaffe och en ansiktsmask allt ackompanjerat av John legend.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback