Helgens underbara bravader.

Lördagen började bra, det var topmodelrepriser på 3:an och jag satt som klistrad hela eftermiddagen och njöt i mina mjukisbrallor. Efter lite tillfixning kom Emma och vi begav oss ner till stationen eftersom jag trodde det gick ett tåg in till Älmhult vid sju. Men tji fick jag. det visade sig senare att tåget inte gick förrens vid nio så vi slog marcus en signal och gick sedan till ica och köpte choklad. Gott kan vissa tycka och ja jag var en av dem. När vi väl kom till matilda så blev vi välkomnade med öppna armar av Fritte Fanny  Hano & Värdinnan. trevligt. Efter ett tag kom även abernita kim och jimmie, Kim och Jimmie är förövrig världens sötaste par, jag vill sno jimmie från kim jag är svag för flygvärdinnor.Wärkstan var rolig och jag träffade många bekanta ansikten. Det var den roligaste kvällen på länge. så tack alla för sällskapet och matilda tack för lånet av din soffa, min rygg smärtar fortfarande ;)



image109
 
image110


I love Printscreen

Kommentarer
Postat av: Tilda

your welcome dear & tack för en trevlig kväll!

Postat av: fritte

I love T:s soffa. klippan är fan den skönaste, snyggaste, billigaste och en av de älsta soffan på IKEA.
nu ligger den nog på runt 1500 om jag minns rätt.

2007-09-20 @ 13:18:17
URL: http://jagskataminboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback