Fredag

Vilket meningslös dag, eftersom mamma har förbjudit mig att göra något som kan anses vara ansträngde med tanke på bröllopet så har jag bara legat i soffan och sovit/tittat på meningslösa program  och musikvideor. Musikvideotittandet resulterade dock i några nya bra låtar att bränna på "närjaghartagitkörkort"s skivan. Efter att mamma och mormor kom hem från hässleholm så roade jag mig med att göra fransk maikyr och efter det kan jag bara konstatera att jag är värdelös på att måla med vänsterhanden. Så det är ju tur att jag inte har skadat högran eller något liknande. nu ikväll har jag roat mig med kära photoshop och trollat bort alla skavanker som min kära brustna blodkärl och dylikt.



image79

Kommentarer
Postat av: Frida

grr på dig min lilla sexbomb! I whant YOU !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback