Ensam och övergiven

Sjuk sjuk sjuk. Det passar på mig, det är andra gången på två veckor nu som jag drabbas av vad jag vill kalla cp förkylning. fast nu har jag ju även fått den ära att få besök av herr feber med. Det betyder alltså att det inte blir någon skola för mig imorgon heller. Och mamma ska iväg så jag blir ensam så ja jag kommer väl länsa alla skåp på något ätbart om inte någon kommer och hälsar på mig och pratat med mig. Men jag får ju inte prata heller jag är redan hes och jag får ju inte bli hesare tills på lördag och jonas och saras bröllop. Idag har jag trots allt brutit mot "om du inte är i skolan får du inte göra något annat heller"  så jag tog tåget till ähålet och ellen och min körlektion. Det var inte så smart att köra med feber i kroppen Johanna förvandlades till Virrjohanna bigtime. Mot kvällningen har det blivit idol och snart är det dags för malös audition det ska bli spännade att se om min och fridas kompis "dragspelsmannen" kom med, flummig men talangfull.

Jim jag svarade ju om en efter ett litet tag....sådetså!

image77

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback