Bröllop.

Nu är det cirka tre timmar kvar tills jag ska vara i kyrkan och sjunga upp och köra ljudcheck och jag börjar faktiskt bli lite nervös. Kanske inte för själva framträdandet utan för om jag kan hålla mig från att gråta. jag ska ju sjunga precis efter de har sagt ja. Usch usch usch det blir en rysare utan dess like, ni som känner mig vet ju att jag är ganska sentimental. Sara gav mig ett tips som löd " titta inte på min mamma" och det är inte så svårt jag vet nämligen inte riktigt hur hon ser ut. Sedan efter vigseln så bär det av till verum då jag och Emma ska servera och mja det ska väl bli spännande, jag får dock byta ut mina pumps mot ett par platta skor, så jag inte ramlar med fördrinkarna. Vad kvällen mer har att erbjuda vet jag dock inte än. Men vi får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback