Bröllop och nerver av stål.

Efter igår vill jag också gifta mig, Herre min skapare vad fint allting var om man bortser från min söndersnötna näsa. Allting gick bra med sången och så, jag grät faktiskt inte framme vid altaret men det var nära, alldeles för nära, så nära att tårarna kom i kyrkbänken. Efter lite riskastningen så bar det av till Verum där jag Emma och Louise svidade om till serveringskläder. Tiden rusade iväg mellan all mat som vi åt och alla tallrikar som vi plockade undan. Maten här snackar vi mat, den var utsökt kycklingen var precis lagom av allt och potatisgratängen var krämig och god, det ända som jag kan tänkas klaga på var vaniljpannacottan, den var faktiskt lite stabbig. Det dansades och det drack och de äldre svängde sina lurviga så till den grad att vi fick dansa oss fram över golven för att få bort alla kaffekoppar och det gick inga koppar i kras där inte, det ända som krasades var ett vinglas men det togs sönder av en jobbig typ som kom in i köket under hela kvällen och blev lite mer packad för varje gång han kom in. Efter att ha jobbat fram till halv tolv så beslöt vi oss för att åka hem för att sedan åka till Puben och Ellen. Där blev vi erbjuda efterfest vid hasslaröd men vi nekade och gick hem och åt en nattamacka, den satt som den skulle och efter att Emma hade pratat med E och jag hade skickat ett sms till P mest för att jag kände mig ensam så somnade vi så fint så och vaknade inte förrens vid halv 1 idag. Då satt knuban med kaffe gott vill jag lova


     
    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback