Add your own style!

Det var längesedan jag verkligen kände mig utvilad på morgonen men idag hände det, jag vaknade faktiskt pigg som en lärka stressade iväg till tåget och senare befann jag mig i älmhult och på graflektionen. Efter svenskan så bar det av till Hartmans för lunch med Frida Annie och Micke. Vi borde snart få särbehandling så ofta som vi är där. Men ja god var maten iaf. Salladsbuffé är gott det är det ända jag kan säga. Efter min körklektion begav jag mig till M, A & F på Jc där de fotade "add your own style" och jag ställde ju såklart upp som den posersluten jag är, det fick bli Wrangler jeans med hängslen, ett vitt linne en svart scarf och mina sledna skor. det blev snyggt och bilderna blev nog bra, jag får se imorgon då jag snor dom från frida & Amanda. Kvällen har ägnats åt städning vilket var välbehövligt iaf på mitt rum.

Dagens låt blir Kate Nash- foundations.

image104


Kommentarer
Postat av: ebba

:) Låter bra.

Postat av: ebba

Ellerhur! Då köper jag den. ^^

2007-09-14 @ 15:33:03
URL: http://www.omebba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback