Visst är barn underbara!

Jag är nyss hemkommen från jobbet, och det som slog mig idag är inte direkt en nyhet, men jag frågar ändå mig själv, varför är barn så frågvisa? Titta bara på detta exemplet. Det är jag och två flickor i sjuårsåldern.

F1: - Har du baaarn?
Jag: - Eh nej det har jag faktiskt inte..
F2: - Men hur gammal är du då?
Jag: - Jag är 18
F1: - Jaha men då förstår jag, det är väl inte normalt att ha barn när man är 18?
Jag: - Njae det beror ju på.
F1: - har du pojkvän, för det har min storasyster..
Jag: - Ja jag har ju det tror jag iallafall.
F2: - Vasadu att du hade för sjukdom sa du?
Jag: - Va? nej jag har ingen sjukdom, ser det ut som det?
F2: - (generad) asså jag hörde nog fel.
F1: - vad heter din pojkvän då? min storasysters heter faktiskt Jonas, vänta jag får gissa jag tror han heter Simon.
Jag: - haha nej han heter Nils.
F2: - Åh vad gulligt! vad pratade ni om?

Kommentarer
Postat av: alexandra

barn är verkligen underbara...de kommer me så söta kommentarer ^^

Postat av: alexandra

jo jag mår bra idag...lite trötter bar a^^ :P *fnissar* hur är det hos dig?

2007-10-04 @ 19:38:42
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: alexandra

ooh säg till när så får jag lyssna :D

2007-10-04 @ 19:52:11
URL: http://Aliza.webblogg.se
Postat av: Emma

Hahaha! :D

2007-10-04 @ 21:09:14
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Js

VADSADUATTDUSAATTJAHADESARUFAN?!

2007-10-06 @ 00:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback