Tre två ett!

Jaha då var snart onsdagen över också, en dag närmare helgen med andra ord. Det ska bli skönt med helg och komma bort lite från skolan, men problemet är att helgerna går så sjukt snabbt och sen segar veckorna och så fortskrider det. Eller det var så fram tills nu, nu går både veckorna och helgerna snabbt. Idag blev det fika på hartmans igen, med madelen Jim och frida, det var trevligt och BÖR upprepas snarast. Efteråt blev det lite prat på stationen  och Jim höll på att få en kyssattack innan han kom på sig  eller hur var det jim? På tåget var även Emma och Js med, jag måste då säga att Emma är en väldigt glömsk varelse, vad hon skulle behöva nu är en riktig man som får igång hela hennes hjärnkapacitet för jag vet minsann att det finns där. När jag och Js hade hoppat av tåget så gick vi till rödakorset och köpte på oss ett set underkläder...(eller inte) Och när jag lämnade henne åt sin dates öde så grät jag nästan. Hoppas han öppnade. Ikväll har jag mest stört mig på att bilderna vi tog idag till bengan artikeln inte gick att öppna på min dator så nej madelen jag kunde inte fixa till det. Det verkar även som att det faktiskt blir moneybrother och florence valentin den 20:e och jag känner för att skrika ett halleluja, så nu väntar vi bara på att Frida ska bestämma sig. hoppas hoppas hoppas. Nu ska jag duscha och äta apelsin polly!


Kommentarer
Postat av: Jim

jaa det var nära.. jag vet inte vad som fick mig på den tanken haha^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback