Tisdag- en trött fikadag.

Vaknade i morse med något som kan liknas vid feberyra, men jag är inte den som är den så jag hoppade in i röda faran och körde mig Jim elle och Cato till folkets hus där vi skulle titta på film, den nya människan som handlade om tvångssterilisering på 50 talet, verklighetsbaserade filmer känns alltid lite bättre, jag vet inte varför. Egentligen skulle jag följt med amanda till växjö när hon tattade sig men jag kände mig inte helt hundra och avstod detta, om en liten stund ska jag ner till byn för att fika och tjattra av mig med fröken ekdahl norling, det var länge sedan jag såg hennes vackra nuna så det känns verkligen som att det är på tiden nu. Sedan vill jag gratulera Frida och Micke som klarade sin uppskrivning idag. Grattis!

Ni får ursäkta våra asses men det är tyvärr så mogna vi är.
image140

Kommentarer
Postat av: Frida

tycker du ser lite röd ut om skinkan jows;) har ni smiskat varandra >.

Postat av: Linda

Till Frida: Grejen är att det inte är HELT taget ur luften, det är om smiska.

2007-10-10 @ 17:57:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback