Queen bee and her pals

Det är söndag kväll och den spenderar jag än så länge framför min dator, att jag egentligen är en social varelse är ganska svårt att förstå men just nu är jag bara så trött så att jag inte orkar något annat. Att klockan bara är runt 18 är en annan historia. Man kan ju lugnt säga att det har varit brist på sömnen denna helgen, inte av den anledningen att vi har vart ute och haft det skoj utan snarare för att jag har hostat och drömt. I natt hade jag en så sjukt läskig dröm, jag minns bara att jag drömde om ormar och att jag på något sätt fick en giftig rackare på ryggen, så i sömnen börjar slå på den stackars ormen som visar sig vara Nils. Jag kan bara konstatera att om han inte anmäler mig för misshandel nu så lär han nog aldrig göra det. Jag kan även passa på att berätta att jag är lite smått beroende av halstabletter, en viss herr dickner påstod nämligen att jag lät som en viss M Lindberg när jag pratade ;)



image168
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Inte lätt med mardrömmar!

Postat av: Tilda

hah, M Lindberg är ju mina intialer? :) pratat med elle?

2007-10-29 @ 14:40:51
URL: http://lamouraveugle.blogg.se
Postat av: Emma

AEEEHHHHHHHHHHHHHHHH ETT KASSETTBAND! DET DÄR ÄR BARA FÖR BRA FÖR ATT VAR SANT! Avund är det jag känner inför din bloggs design, vill jag lova.

2007-10-29 @ 19:39:54
URL: http://enknubakaffe.blogg.se
Postat av: Emma

AEEEHHHHHHHHHHHHHHHH ETT KASSETTBAND! DET DÄR ÄR BARA FÖR BRA FÖR ATT VAR SANT! Avund är det jag känner inför din bloggs design, vill jag lova.

2007-10-29 @ 19:40:05
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback