Projektarbete- Halleluja!

Då var kontot fixat så nu kan alla som vill få sätta in pengar. Problemet var bara att komma på ett företagsnamn vilket vi tyckte  var väldigt ologiskt då vi faktsikt inte har något företag, vi ska ju bara " samla" in pengar. Men Jens som han så fint hette propsade på det. Vi kom så fint på ett namn, som jag faktiskt har glömt men som lyder ung "projekt röj en mina" och det skulle egentligen hetat projekt FÖR röj en mina. Men han var okapabel till att fatta. Ta bara det här exemplet.

Frida: Det kan väl heta projekt för röj-en-mina.
Jag: Ja varför inte, det är ju inte så att jag kommer på något bättre
Jens: Jaha okej Projekt minröjning då va?
Båda: NEJ projekt för röj en mina
Jens: Okej projekt röj en mina, han knappar nöjt in det på datorn och innan vi har hunnit säga varken bu eller bä så har han lunkat ( för det var precis det han gjorde) bort till skrivaren och skrivit ut alla papper.


Efteråt kunde vi konstatera att han inte var riktigt service minded och att han inte borde ha haft en så snäv tröja.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sant, så sant! Stackars kille, kan ju inte hjälpa att han var så fruktansvärt ohjälpsam och lunkade fult i sin snäva tröja :D

2007-10-30 @ 16:03:50
Postat av: maanda

svar:
jaaa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback