Our endless numbered days.

Vilken perfekt dag det har varit. Att sova kan verkligen inte bli överskattat och man kan defenitivt inte ligga för länge i sängen. Efter att jag och nils hade tagit en ordentlig sovmorgon med lite besök av katten och dylikt så bakade vi scones och la oss tillrätta i soffan, sedan cyklade vi till stationen i det undersköna vädret. Det är dagar som den här då man är lycklig och tacksam över vad man har. Ikväll ska jag vara fyllechaffis för första gången och mina sk offer blir annie och frida. Frida bokade förövrigt Moneybrother biljetterna igår det finns fortf 2 platser kvar i bilen, glöm inte att mysiga florence är förband. Men det var bara en liten parantes som dan bülow brukar säga. Nu ska jag snart ner till stationen för att hämta upp N igen. sedan ska örjan göra en repris på mina goda tacopiroger. Just nu längtar jag bara till morgondagen och reprisen av idol då jag missade det igår.

Ni som säger att han är ful kan gå och dö!



image136

Kommentarer
Postat av: Tilda

vem vet, jag kanske föjer med. han är ju som sagt var ögongodis!

Postat av: Frida

florence är ju så bra !

2007-10-07 @ 14:13:09
URL: http://jagskataminboll.blogg.se
Postat av: Emma

Dan Bülow är en STOR parantes. Usch!

2007-10-08 @ 00:04:30
URL: http://enknubakaffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback