Min nya hobby.

Jag har skaffat mig en ny hobby, den heter hetsa-människor-hobbyn och är precis som det låter ett sätt att hetsa upp andra människor på. Ta min lärare bengt som exempel, sedan vi började läsa mediekommunikation så har han visat bilder på thailändska tjejer, men varje gång han tar upp den där bilden (vilket är hyfsat ofta) så protesterar jag och säger att det är en transvestiv för att så snygga är inte de riktiga tjejerna i thailand. Och varje gång blir han lika tafatt och så håller man på och säger så tills han ger sig och börjar säga pojkflicka ist. Ett annat bra exempel är min Örjan han är bra att hetsa, speciellt när det gäller annika lantz. fär är det något han inte gillar så är det henne. Motargument är min starka sida (när det kommer till hetsning, inte annars). Nej nog om detta, nu ska jag slänga ner min möra kropp i ett varmt bad och avnjuta en kopp citronte minus socker.
Tata!

image143

Kommentarer
Postat av: Anonym (js)

Varför har du inte din tröja på dig du fick idag? Va den inte "kewl"? Eller är det den? :O

2007-10-11 @ 20:21:40
Postat av: Emma

Svara inte Johanna! Hon är inte tillräckligt kewl för svaret!

Postat av: Johanna

Den där Js känns lite för oseriös för min smak.

2007-10-11 @ 21:01:04
URL: http://www.jowhaina.blogg.se
Postat av: Tilda

hetsa? uppHETSad, mihihi :P

2007-10-12 @ 17:46:27
URL: http://lamouraveugle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback