Making love with the flue.

Då var man sjuk då, eller ja nu är jag ju på bättringsvägen, jag har iaf ingen feber längre och tur är väl det. Jag blir knasig av att vara hemma och bara träffa familjen. Man kan säga att från "making love with the flue" så har jag nu gått till det stadiet där jag " gör slut med influensan" det må  ha varit en kort affär men gudarna ska veta att den var intensiv. I den lilla affären fanns verkligen allt, hetta passion ilska och sorg. Hetta när tempen visade mot 40,5 grader,passion när man var lagom mysig av alla verktabletter och fick för sig ett och annat, Ilska när febern kröp uppåt igen och sorg när temepn visade en mera normal temperatur utan någon hjälp från min ständiga följeslagare Ipren. Men nu är jag bra glad att det är över. eller ja nästan över iaf.
 Till helgen bjuds det på min mors årliga kalas och nu är hon på väg att bli gammal på rikitg hon fyller hela 39 år . Det ni. Nej nu ska jag in i duschen och duscha bort tre dagars svett och mys, tänk att jag kunde bli så smutsig, det blir till att skrubba attsiken nu.

image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback