it might as well be winter all year long.

Gudars skymning vad kallt det är på mornarna. Det är inte kul att cykla klädd som en eskimå. Men det lär ju bli värre (hoppas jag så jag kan använda mina nya vinterstövlar). Till och med mitt rum är iskallt när man vaknar, det gör ju verkligen att jag saknar nils ännu mer, han kan värma den killen. Skolan var precis som skolan brukar förutom att Jag och Frida har bokat lokal och datum för vårt lilla projektarbete. 15/2 i aulan OCH skolan sponsrar med lokalen, så vi slipper iaf den kostnaden vilket känns som en lättnad. Om en liten stund ska mamma lilla ha mary kay "möte" så jag ska ju så klart vara spacefiller. det kan bli skoj, bara vi är klara innan grey's anatomy.

image142

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback