Guys with guns

Kom nyss hem från en väldigt trevlig kväll hos Fritte. Det slog mig innan hur mycket jag har saknat henne. Min lilla Lurv. Hur som haver körde jag dit och på vägen dit underhöll jag mig med att svära åt mina medtrafikanter och med mando diaos nya skiva. Mkt bra faktiskt. Hos fritte träffade jag även på oscar hennes lillebror som gillar att leka häst med tjejer och som är hårdrockare med svart nagellack. Han kommer antingen att bli pimp eller bög, det återstår bara att se. Många skratt senare begav jag mig hemåt denna gången stod Nils( gud vad jag saknar honom ) för underhållningen, killarna i lumpen är sjuka och borde inte få ha vapen bara så ni vet.Imorgon blir det iaf en snabbvisit i Malmö med Froijd och sedan Fest hos Elle.
Nighty!


image174

Kommentarer
Postat av: Fään

Snyggve! Ska du till Wärkstan? Vinpimplande - ja tack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback