Guess who's gonna get some tonight!

Så kom äntligen fredagen den 19 oktober då vi satte oss i den vita saaben och styrde kosan mot stugan. När vi kom fram så parkerade vi oss i soffan och kikade lite på idol sedan styrde vi kosan mot Mc donalds för att käka lite kvällsmat, på vägen hem fick jag även farbror blå efter mig, så där var det till att köra riktigt sakta. usch jag fick jag ont i magen där men det lugnades snabbt med lite vin och trevliga samtal. När sömnen hade gjort sitt så var det äntligen lördag och efter en rejäl sovmorgon och en god frukost åkte vi söder ut. Vi hade tänk oss lite shopping innan konserten men butikerna hade bara öppet till kl 4 så det fick bli lite panikshopping, men vad gjorde det när vi slapp betala parkeringen. Vad kunde ju inte göra något åt det så vi gick och åt världens godaste pizza och efter det fick det bli kaffe på maten på espressohouse, där jobbade världens bitchigaste kille som sedan visade sig vara ganska rolig och modeintresserad. Efter en promenad till bilen där det fixades partysmink och andra skor så begav vi oss mot The tivoli för kvällens konsert med Florence Valentin och Moneybrother. Där träffade vi på självkännedoms Anders (Johansson) han är mysig den mannen alltså. Florence drog igång och vad kan man säga mer än att de fick igång publiken. Efter vad som kändes som en extremt lång väntan körde Moneybrother äntligen igång. Det var magiskt, kvällens bästa låtar var helt klart  It might aswell be now, It's been hurting all the way with you Joanna och Down at the R . Det var den bästa kvällen på väldigt länge. Och på slutet hade Jag och Frida även turen på vår sida och träffade Florence valentins sångare Love som visade sig vara en riktigt trevlig kille.


 

                         

Kommentarer
Postat av: Tilda

kul att ni hade kul babe! synd att jag inte hängde med.

Postat av: Fään

Love är faktiskt galet het!

2007-10-23 @ 22:55:34
URL: http://roligtfanny.blogg.se
Postat av: Fään

Jag har sett dem live! På Hultsfred. =D

2007-10-25 @ 23:08:39
URL: http://roligtfanny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback