Fredag lördag söndag måndag.

som vanligt är jag dåligt på att uppdatera på helgerna och denna helgen är inget undantag direkt. Helgen började bra med lite fredags mys med nils, vi hyrde dreamgirls och åt oss feta på godis. Dreamgirls var lite lagom dryg och vi var nära på att slockna i soffan båda två. Lördagen börjar också bra, och framåt eftermiddagen blev det stress, när jag kommer på att jag ska sminka mig innan tåget går, så mja det blev ilfart med röda faran ner till ica för att lämna tillbaka filmen och sen på tåget mot älmhult. På kvällen var det av till bråthult där det var 38 års fest för andreas och philip, vilket var himla mysigt.  Det var precis som väntat en salig blandning av människor, några tjejer hade nittiotalsurringningar och behåar som stack upp och andra var bara fjortisar som vanligt, och så var det ju vi. Vi som gjorde allt för att förlöjliga de hemska techno människorna. Tvi valen och så sant som det var sagt som blev det förlöjling på högsta nivå med moves från stampa med leroy och en egenkomponerad dans som vi kallade för "the fist ****". Kvällen led mot sitt slut och efter en omgång med do you feel like i feel natalie natalie, så somnade vi som två stockar. Söndagen var också mysig, jag kan inte annat än att konstatera att det har varit en mysig helg, (och ja mysig är nog ett av mina favoritord) det ända tråkiga var att säga hejdå men som tur är så kommer det snart ett hej igen.
  Denna dagen måndagen har dock inte varit lika mysig med ungdomspsykiatri prov och konstiga brev i skåpet hrmmm jim och tommy ni ska få igen. Och emma och frida ursäkta att jag anklagade er när det vankades ugglor i mossen.

Bilder från helgen:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback