Ett två tre nu tar vi det där förbannade fotot.

Ibland blir man glad av små små saker. Just nu är jag glad över ett telefon samtal, vad skulle jag gjort utan min mobil det är frågan, just så betuttad är jag. Just nu när jag inte har så mycket att göra, om man bortser från svenska arbeten engelska läxor och ett litet föredrag om ghandi så tänker jag mest på hur mitt körkort kommer se ut, minen som är på fotot är banne mig inte att leka med, tänk er trötta ögon ett väldigt nöjt leende och ett finger i röven, ungefär så ser jag ut. Det är horibellt. och det värsta  är att det fanns bilder som var bättre men gubben hade ju "arbetserfarenhet" och det hade ju inte jag, jag har ju bara medieprogramserfarenhet och frittetjat och bilder osv. Så sod off gubbe. Jag vill även välkomna Jim in i banangemenskapen. Kolla vad ni är här!
Nu ska jag ta mig i kragen och göra lite nyttigheter. 

Kommentarer
Postat av: fritte

du kunde ju bett om redigering eller åtminstone om din alldeles egna fotograf. men du kan omöjligt li så hemsk som mig ^^

2007-10-02 @ 10:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback