Ännu en helg har passerat.

Fredagen började bra med en sovmorgon och ett läxförhör, det gick hyfsat bra tror jag minsann men man ska ju aldrig hoppas på för mycket.  Efter religionen var det en gigantisk håltimme så jag madelen och fritte drog oss ner till studion för att förvandla mig till audrey hepurn, hur det gick får ni nog se någon gång. Jag kom hem och förvandlades till emo när jag skulle reda ut håret, sedan körde jag mamma och örjan till ikea för att käka och de var inte sena på att utnyttja att jag nu får skjutsa dem onyktra så de drack öl och vin för hela slanten. Resten av fredagkvällen spenderades framför tv'n och idol. Lördagen började med mammamys och vi cyklade byavarv och jag inhandlade 4 väskor varav 3 av dem är kuvertväskor, i love filippos. Kvällen kom och det gjorde även Emma Frida och Annie, vi mös lite här hemma med film och mat och sedan begav vi oss ner till puben där det var massa konstiga människor, alltså allt var i sin ordning. Jag blev dock lite lätt förvirrad när en äldre man använde ryggstödet på min stol som en sittplats, alltså blev jag rövad i nacken. Vi gick på efterfest och jag och frida kände oss som två nuckor med två potentiella "par" bredvid oss, så vid halv 4 så cyklade vi hem och la oss till rätta i sängen. Denna dagen har spenderats med girl with green eyes den hemska boken som vi måste läsa på engelskan, hans cedergren är inte att leka med, morr. Jag måste även sorgligt nog meddela att även jag har fallit offer för facebookboomen.
         
                      
  

Kommentarer
Postat av: Tilda

tack för i lördags!

Postat av: alexandra

fina kort :D

2007-10-18 @ 19:13:54
URL: http://nalindra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback