Fortfarande dag 313 och jag luktar hästbajs

Ojojoj jag måste gilla min syster för gillar minsann inte hästar och jag har nyss vart i stallet och hjälpt syster. Det är inget farligt men jag gillar inte riktigt atmosfären där ute, det känns hela tiden som någon psykopat ska komma och hugga ner en, fast det är iofs bara på kvällen det känns som det och jag är ju ganska tramsig men ändå. Sen att jag måste hålla hästarna och hålla koll på dom så att dom inte smiter gör ju inte saken lättare, jag blev rövad av en häst och jag blev rädd och börjar predika för syster om hur illa det kunde ha gått, jag kunde ju dött eller åtminstånde fått inre blödningar. men louise bara skrattar och säger saker som att jag bara hade fått blåmärken men det tror jag dårakt inte på. Har jag nämt att jag är lite av en hypokondriker? Jag tänker nu bjuda på en bild från i somras som inkluderar mig och en häst, jag ser nästan ut som en hästtjej på äkta med syster outfit.


Obs! lägg ej märke till dessa saker
Att hästen är för liten
Att jag är iklädd mina handbollsskola
Att Byxorna är aningens tighta och ger mig en valk ( ja johan jag är tjock)


image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback