Dag 331 - Ett organiserat kaos.

Mitt rum är kaos, det är förvandlat till ett slagfält, men jag trivs det är ett organiserat kaos så jag vet var jag har allt, förutom min rosa HH långkallingar som jag hittade under sängen. Men de kom ju fram, fast inte när jag behövde dem dock. Jag har myror i benen jag vet inte vad jag ska göra, jag är trött efter en hel dag av stansande men samtidigt sjukt överenergisk.  Men äntligen har jag hittat något att göra. Jag ska dyka ner bland mitt oorganiserade kaos pärlhavet och botanisera, jag fick några ideer när jag satt på jobbet och förbannades över att kunder inte kan skriva rätt ordernummer till sina saker och där hamnade jag på pärlsidan. Underbart. So off i go.


image203 
Vi säljer faktiskt sådana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback