Dag 330 - Johanna = wannabe fjortis again.

Vilken dag. Lugn som en filbunke om man säger som så. Har haft en lektion som gick relativt snabbt och smärtfritt undan. Efter lite extra arbete så blev det skvaller med Matilda innan jag och Elle dreglandes tog tåget hem. Praktikanter kan vara livsfarliga, se bara på elvira, "hade han satt sig här så hade jag inte kunnat sitta så nära jag hade dött" Man börjar ju undra. Hur som helst så har vi studiedag imorgon vilken inte kommer att ägnas speciellt mycket åt studier även om det kanske skulle behövas utan snarare åt jobb, l&l here i come. Helgen börjar även närma sig och det börjar väl bli dags att planera lite, just nu är jag ruggit sugen på granada att bete mig som en äkta fjortis ALA  för urringat linne och fjantig dans. Emma vad säger du om att förflytta dig fyra år tillbaka i tiden.

image202

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback