Dag 328.

Det känns verkligen att det är söndag. Det är så slappt och alla är verkligen trötta. Jag sov till över 12 idag och vaknade av att jag höll mig själv väldigt hårt runt handleden vilket resulterade i ett märke som satt som ett berg, man ska inte drömma att man bråkar med sina vänner. Efter en låg och msyig frukost körde jag och mamma till mormor och morfar där det gjordes julkransar och åts våfflor med hjortronsylt. Vi kikade även lite på skidjackor och det bestämdes att vi åker till fjällen v4. Jag längtar så jag dör.

Gårdagen var mysig, vi började hos matilda med en massa snack och tända ljus för att sedan köra till willys för att handla lite till maten. Hemma hos emmeli började vi hacka och steka och äta. Efter maten och råkade vi fastna framför fear factor där man sög i sig iglar sprang bort till sin partner och hånglade över dem i nästa mun för att sedan spotta ut dem i en skål. Det var nära att maten kom upp igen vill jag lova. Efter lite tjat från oscars sida åkte vi hem till någon per som bodde ovanför trend house, det var det lamaste jag har vart med om. De ohövliga människorna hälsade inte ens. Illa. Så jag Fritte och Tilda begav oss mot matilda igen och då var klockan runt elva. Vilken lördagkväll  inte dåligt. Hur som helst, imorgon blir det en lektion lucia rep och jobb. Härligt.
Nu blir det dusch och en rejäl hårkur det behövs.

                                                        
                                        
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback