Dag 327- Tacokväll here i come.

Jag johanna är numera känd som osbys svarttaxi. Nej men skämt åsido hela kvällen igår var slit och släng hit och dit men även en hel del mys. Mamma var på fest med jobbet så jag fick skjutsa på henne och hennes jobbarkompisar. Louise och hennes vänner var på saftis så jag fick hämta dom också. Fast det var helt okej, jag blev erbjuden jobb och det är ju aldrig fel? så jag ska antagligen börja redan på måndag. Det är aldrig fel med lite extra cash såhär i jultider. På tal om jul så är det hopplöst med julklappar och vad man ska köpa till folk. Nils är hopplös han säger inget så det får bli en mix ala johanna då. Nu har jag även kommit på vad jag vill ha i julklapp, en ny skidjacka. Den jag har nu är i snowboard modell och den köpte jag i sjuan så det är dax att uppdatera sig lite kanske.

Ikväll blir det mys med Matilda Fritte Emeli och hennes Oscar. Det ska bli mysigt att umgås lite med vännerna. Jag blev väldigt glad när du ringde tilda. Vi får se vart det bär av sen. Nu ska jag fräscha till mig lite och läsa lite i nya cosmo.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback