Dag 325 - Over and out.

Jag trodde verkligen dagen var perfekt, många skratt, jobba och några clementiner. Men det är sjukt vad man kan missta sig. Jag kommer hem och skäller på min syster eftersom hon har en förmåga att ta mina saker utan att fråga när jag behöver dem som mest. Men jag blev ganska tyst när mamma berättar att min morbror ligger på intensiven och louise berättar att hennes kompis pojkvän är hjärndöd efter en bilolycka. Det är dagar som denna som min rädsla för döden verkligen växer. Just nu vill jag bara bli omhållen och somna i en varm famn.


Kommentarer
Postat av: frittte

det bara händer massa hemska saker nu förtiden. 2007 måste va djävulens år. :( finns här för dig sweet . hoppas du vet det.:)

2007-11-23 @ 13:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback