Dag 323 - Rörligbildshelvetesjävlaskit.

Ah, jag blir så irriterad på vår lärare som fortfarande förväxlar mig med madelen Godamnit hur svårt är det, hon är blond och lockig jag är brun och blatt, helan och halvan piff och puff you name it.Hur som helst, så ska vår "film" vara klar om en sisådär två tre veckor, och vi har inte ens börjat filma. Hur ska vi hinna redigera klart allt? Herr L hade helt enkelt inte räknat med att det ungefär har gått bort  3-4 lektioner på 1 och en halv timme. Illa. Så här är vi nu, och eftersom vi inte har något vidare brinnande intresse för detta ämne så har vi inte riktigt lagt ner vår själ i det heller, så vi har inte filmat på fritiden. Hmm, jag är mycket glad att jag inte valde till rörlig bild B.

Känns som att hela eftermiddagen har gått lite i irritationens tecken. Med Graf plugg osv, det är så drygt att tänka på kägel och ytvikt och skillnaden mellan hårstreck och grundstreck. Jag är trött på det, jag är trött på att jan är fruktansvärt överseriös och låter oss få läxor och prov minst en gång i veckan då vi har två graf lektioner. Jag är less på att vi aldrig får en "day-off" som alla andra, men vi får skylla oss själva antar jag, vi graftöntar. Nu har jag spytt ur mig allt jag hade på hjärtat.

Jo just det ja, jag kollade igenom bilderna från fjällen idag 495 bilder var det, det tog sin lilla tid. Här kommer en på Linda manne och mig på ett litet hörn. Jag saknar den veckan,det var otroligt roligt. Fest och skidor i en bra kombo i love.

image196

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, mitt ena öga är större än det andra. Vilka snygingar. Det var en vecka på äkta det : )

2007-12-04 @ 22:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback