Dag 322 - När tog helgen slut?

Återigen har jag slarvart bort helgen och sömnen har lyst med sin frånvaro, och frånvaron beror inte på fest utan snarare på diverse tillställningar.

Fredag:Rep med musiken, utan lärare det gick hyfsat och jag slängde över noterna till christopher eller vänta var det frida skitsamma han lovade att han skulle öva och det verkade bra. Andreas skjutsade ner mig och Frida till Hartmans där vi tog oss en fika och gjorde filmen Frida förvandlar grädde till smör. Man kan beskriva den som porr för matberoende, den kommer även att visas upp här. Senare på kvällen kom  Matilda  hit och vi promenerade en sväng mös och åt godis, shell har verkligen farligt dyrt godis. Det är alltid lika skönt att prata med Matilda för vi är verkligen lika fulla av skit båda två. Vi sussade sött sen kan jag säga

Lördag: Gick upp vid åtta för att duscha äta och få upp Matilda. Körde in till skolan där vi hade öppet hus. Naturligtvis glömde jag mina papper, och det kom jag på halvägs till älmhult YEY smartass! Senare visade det sig att min "kompanjon" också hade glömt sina papper, så det blev lite smått panik på biblioteket där vi hade softmusikhörnan, men vi fixade det. På tredje försöket bör väl kanske tilläggas. När vi var klara där körde jag vidare till farmor och farfar på en fika och lite prat. Det var mysigt. Jag hann hem för att sminka till mig äta och köpa godis till småkusinerna som var på besök. De försökte övertala sina föräldrar att köpa en lika stor bil som vi har för de tyckte den var ball. Nja snarare en miljöbov tyckte dom. Sen begav jag mig till Frida för förfest innan tro det eller ej balders. Där var även Annie & Malin med två kompisar och efter en stund kom Sanna. Andreas svek oss vilket han kom att ångra efter att jag bestämde mig för att skjutsa frida annie och sanna till Balders. Efter det jag körde hem och sov! Det var mer välbehövligt än att slösa pengar på balders.

Söndag: Idag vaknade jag innan åtta det känns nästan onaturligt på en söndag. Vi hade bestämt att mormor och morfar skulle komma hit vid halv nio för att sedan åka till huseby på julmarknad. Men tror ni dom dök upp på utsatt tid, Nepp. Morfar hade förväxlat allt så dom dök upp en timme senare, alltså kunde jag ha sovit en timme till. Vi åkte till Huseby och där var det mysigt. Jag köpte en påse brända mandlar och så fick jag peka ut min julklapp ( En basker som är stickad i islandsgarn). Det blev alltså en massa provsmakningar och jag försökte mig på att äta upp en kanelbulle i tallrikssize men misslyckades ganska stort. Jaja Morfar du kan iaf. Nu ska jag bara mysa.

                  
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback