Dag 319 - It's "down the road" not "across the street".

Jag är trött. Skolan har iofs varit väldigt snäll mot mig idag, första sovmorgonen denna veckan och två lektioner, det kallar jag helt okej. På jobbet hade vi en praktikant som faktiskt måste vara den tråkigaste människa jag har träffat, här snackar vi haffsig klädsel svart flottigt hår massa kajal och pricken över i:et en döskallescarf i ena jeanshällan. Halleluja vilken stil combo. Hur som haver så sa hon inte så många ord, ja fick verkligen dra ur orden från henne vilket jag tröttnade på ganska snabbt att prata med henne var ungefär som att prata med en tall en kylig lördagsnatt alltså dödsdömt. Vi målade även muggar idag, och jag lyckades skvätta ner mina jeans med metallic färg något som jag hade varnat barnen för innan, då kände jag mig lagom misslyckad men jag sken genast upp när jag såg vad praktikanten skrev på sin mugg nämligen : TOKIO HOTEL, finns det något band som jag hatar mer? Nej jag skulle inte tro det, sångaren er ut som en liten flicka som har fått sig en stöt och basisten/gitarrisen ser bara borta ut. Fy är det enda ord jag kommer på.



image190

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback