Dag 318 - Again & Again

Jag antar att människorna på min gata fick sig ett gott skratt igår när jag var ute och gick, jag skulle möta jim så jag traskade ju på och rätt vad det är så är jag en halv millisekund från att ramla men jag klarar mig men jag hinner inte mer än ner för backen och sen så slinter jag igen, det var sjukt halt! Imorse var det med sjukt halt och jag kan villigt erkänna att jag allt var lite rädd när jag cyklade till bussen. Hur som helst så är det ändå ganska mysigt att kylan har kommit, det betyder att det snart är första advent och sen kommer julen bara poff sådär. Julen är verkligen något som jag uppskattar, att träffa hela släkten och äta (även om jag bara äter köttbullar men ändå) och dela ut julklappar. ÅH vad jag längtar! På tal om julklappar så börjar det snart bli dags att inhandla julklapparna, jag får ta en heldag och dra med mig tjejerna till Nova Lund (HEJA TOPSHOP). Men frågan är ju vad man ska köpa, finns vissa som är lättare än andra men jag har ju som sagt tid att tänka.

Bilden här nedan var jag tvungen att printscreena från julias bilddagbok, hon hade tydligen fått den av jim som har den till en artikel om klassen, det är förövrigt mattias som är fotograf. Men enjoy people här har ni SMMP 3 som alla stirrar ner i marken. Jag kan meddela att jag skrattade väldigt mycket när jag såg den. Min klass är underbar (t loj) ursäkta den kassa kvallen.



image189

Bakre raden frv. Andre Jeppe Daniel Jens Frida Madelen Amanda Åsa Jag
Nedre raden frv. Annie Elle Lina Vicky Julia Jenny Frida W Henke Jim Micke Christoffe Dogge

Kommentarer
Postat av: Tilda

snyggingar, ja iaf vissa!

Postat av: Johanna

Jaså bara några av oss?

2007-11-14 @ 21:51:25
Postat av: Tilda

ja det finns ju en hel del "stolpskott" som väcker många frågor om hur exampelvis gud skapade dem, olycka?

2007-11-15 @ 17:29:31
URL: http://lamouraveugle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback