Dag 316- Holy mad

Då var det måndag och dags för en ny vecka, denna är lugnare än förra vilket jag defenitivt ser fram emot. Idag har det vart lugnt med engelska där jag för en gångs skull pratade, Hans har nämligen en viss förmåga att favorisera sina fd franska elever och samhällselverna så jag har väl mest vart tyst och svarat på tilltal. Inte så likt mig men ändå. På hålan innan religionen så blev jag och Frida i princip klara med år lilla sposor "lapp" och det kändes bra.  Religionen gick smärtfritt och Madelen blev helgonförklarad, därav rubriken. THE HOLY MAD. Resten av dagen har jag spenderat med att läsa till det svenska nationella imorgon och med att dricka  mitt efterlängtade Chai. Tusen tack Jim! Jag måste säga att helgen gick ruggit snabbt och jag slogs över nils likhet med Andreas Wilson, kanske långsökt men just då såg han ut som honom. Nu ska jag fortsätta plugga, fast det inte är så mycket plugg utan mest förberedelser inför vad som komma skall. Peace out.


image185



 


Kommentarer
Postat av: Jim

Ingen orsak Johanna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback