Dag 313- Trött tröttare tröttast

Då är det alltså fredagkväll (ÄNTLIGEN) och jag är så trött så jag orkar verkligen ingenting. Jag orkar inte vara trevlig eller ens bry mig om att jag ser ut som en jädra uteliggare. Det där med trevlig har jag skippat lite i veckan, iaf mot en viss person som jag råkade skälla ut lite, förlåt det var inte riktigt meningen eller jo du förtjänade det för du gör alltid så. Men nu har jag sagt mitt så nu åter till det normala.

Dagen i sig har vart ganska trevlig faktiskt, fick tillbaka religionsprovet jag gjorde i måndags 9 fel känns inte så pissigt med tanke på hur många rätt jag hade, suck my kiss bitches som går i pluggisklasserna och tror att vi mphoes inte kan någonting. Svenskan var med  rätt okej, mariana var på ett väldigt mysigt humör typ jag-ska-inte-göra-nationella-på-tisdag-det-ska-ni-humör, kan låta jobbigt men jag gillade det, hon var snäll.

När jag emma och åsa sitter på tåget bestämmer jag och emma oss för att åka till filippos och kolla om dom har fått in några snygga saker, men först beger vi oss till M's lägenhet för att lämna lite saker och ja bara va, man kan säga att jag var tredje hjulet i en kärlekshistoria där de är sjukt nykära. Som sagt jag cyklar hem hämtar bilen och handlingslappen och hämtar upp emma. Vi beger oss mot marklunda och vad möter vi? Jo en väl igenbommad dörr! vår koversation kan liknas vid detta.

Jag: Faen dom stänger ju klockan två och klockan är 13.59
Emma: Johanna ditt ägg det är inte lördag idag.
Glatt hoppar vi ur bilen och ska öppna dörren men den är låst
Emma: Men de ska ju ha öppet varför är inte dörren öppen för?
Jag: Emma de öppnar klockan 3 jaja vi kör och handlar.


Efter många om och men så är jag hemma och har nu svullat i mig lite pizza, jag får motionera bort det senare, Nu tänkte jag bjuda på min mysigaste låt för tillfället Feist-One evening. Hon är mysig väldigt mysig och detta är min myslåt #1 för tillfället. Enjoy!



Kommentarer
Postat av: Frida

åå jag älskar feist :)

Postat av: Frida

åå jag älskar feist :)

2007-11-11 @ 18:04:56
URL: http://jagskataminboll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback