Dag 311-High five!

Äntligen är svenskan över och jag kan andas ut igen. SKÖNT, det gick hyfsat tror jag iaf om man bortser från att dogge avbröt mig x antal ggr och att vi inte riktigt hade samma åsikter om allt, men vafasen det spelar ingen roll. Jag hade kunnat strypa en  som hade väldigt jobbiga och onödiga frågor, men man får räkna med sånt.

Efter svenskan var det dags för musik, jag och frida blev ruggigt överraskade av alla ettor som bara myllrade in, jag har aldrig sett dom innan, skumt men ett och annat skratt fick man ju sig iaf, och lite smuts på rumpan tack vare en kille. FHY!

Nu ska jag plugga på indesign provet och äta, jag känner att mitt energiförråd är på väg neråt, Jag längtar verkligen tills denna veckan är över och nils är hemma igen.

Kommentarer
Postat av: Jim

Den personen skröt om att han hade "ägt" dig. Men vad jag fick ur honom så hade han bara varit allmänt irriterande och bara försökt förstöra eftersom han tycker det är kul. ja det var det jag hade på hjärtat hjärtat :) (A)

PORRPUSS

Postat av: Henrik

Vet inte varför du tog det så personligt? Har inget emot dig som person, utan snarare att det var för mycket frågetecken kring arbetet, och att ni lämnade väldigt många lösa trådar i luften. Sen verkade det inte som att ni inte hade snackat ihop er, och därför hade ni olika åsikter.Var ju inte ute efter att elak mot varken dig eller dogge.

2007-11-08 @ 12:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback