Dag 310-Bitterfitta

Ja det är verkligen vad man kan säga om mig idag, för vad har jag gjort mer i kväll än att UKM:a mig och tjata och gnata på en klasskamrat som jag gör ett arbete med. Men nu har jag verkligen kommit till den gränsen då jag har svårt för att vara trevlig utan mest bara tjatar, jag skickar sms, jag msn:ar honom och när jag väl msnar så är det inga trevliga grejor utan "gör nu så gör nu det se till att fixa det så att jag kan göra så" Lite av gammal vana, jag måste ha kontroll, det har ju iaf linda och emma fått smaka på bigtime på bussen i göteborg, jag fick nästan ett nervsammanbrott och var otrevlig. Jag brås på min morfar (som också ser ut som en polack på sitt körkorts foto, jag antar att det ligger i släkten)

Om det inte var nog med detta lilla utbrott så har vi spenderat dagen i växjö och tittar på diverse utställningar, ganska trevligt men jag var hungrig, och då är jag vadå? Just det en bitterfitta. Jag fick min kära mat och åkte mitt kära tåg hem. That's my day people.


image183

The bird and the bee- Boyfriend

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback