Dag 309.


Dagen har vart seg med en lektion, som förgylldes med ett religionsprov och ett krismöte som jag inte gick på. Efter lektionen fick jag mygla mig hem med tåget då mitt busskort låg i bilen. SMART JOHANNA! Men ni vet ju hur tågpersonalen är, alldeles alldeles underbar som då och då glömmer att kolla vissa människor. I detta fallet mig. Efter detta blev det en spontanfika på börjes med emma där vi träffade på en salig blandning av människor, gamla män som disskuterar invandringen och som faktiskt låter väldigt rasistiska, fylletanter som skriker åt oss genom rutan och sist men inte minst, min och emmas gamla "svärmor". Imorgon blir det tro det eller ej en liten utflykt till växjö, vi ska gå och kolla på någon utställning, från 8 på morgonen till 2 men jag är inte den som är den, allt som jag slipper betala är bra.

Imorgon blir det UKM möte med Frida, det ska tydligen arrangeras en konsert här i osby med lokala band. och vad är det nu vi har som projektarbete jo att arrangera en konsert, även om det inte är på samma nivå så kan det ju vara nyttigt, och vem vet vi kanske blir sugna på att vara med på det också. Biblioteken 17.00 kom ni med!


image180

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback