Sjuhundraåttiotvå elefanter balanserade..

Första skoldagen den här veckan det är underbart. Hade redovisning av vår film idag som faktiskt fick mycket bra kritik av vår lärare Rolf som är ganska svårimpad, sen visade han oss en film om ett syskonpar som bodde på en gård utan el och vatten, det var faktiskt lite rörande, men sen är jag ju en lipunge med så att ehhh..
Gårdagen spenderades med Nils som är hemkommen från Götet, han måste vara världens sötaste som frivilligt skuttar upp ur sängen och serverar en frukost på sängen. Det är vardagslyx. Vi var även en sväng på ikea där jag införskaffade ett set med Julgranskulor som jag har hängt i mitt fönster. Jag brukar knappt julpynta mitt rum så detta är ett stort steg för mig och kankse för hela mänskligheten, man kan säga att jag är julpyntets motsats till min mor som är julpyntsfetisch. Det är så sant som sagt. Nu har jag pluggat lite till benganprovet som känns som att det kommer att gå helt ok. Jag försöker även att printa in All i want for christmas texten i skallen, det går lite sisådär. Man kan ju hoppas att det fungerar efter en lång natt. Snart är det fula bettan och jag ska mysa med lite te.
Shalom.

image218

Tittar man nog så kan man se ända till kina genom min mun.

Kommentarer
Postat av: NilsD

ahhh! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback