Lovecats

Nu är allt luciafirande och skolarbete avklarat för denna veckan, det är bara ett prov kvar sen är det lov. Det känns skönt. Min fredagskväll är lugn vilket är ruggit skönt eftersom jag är trött och jag behöver min sömn känner jag. Kvällen har jag spenderat med att smida musikaliska planer med Lisa som kommer hem om en vecka vilket känns sjukt rolig. Jag saknar henne. Den resterande tiden har jag ägnat åt att sitta på Tradera och kolla det är helt sjukt vad det finns massa roliga saker, det är nästan så att jag funderar på att sälja lite, t.ex mina tigervans som jag verkligen aldrig använder och inte har använt heller för den delen. De har legat i min lilla garderob nu i två år förutom en vecka då Johanna Hahn lånade dom. Det var perfekt med en tjej i klassen med lika små fossingar som jag. Sen har jag några pumps med som är för stora. Det kan kanske bli något. Nu ska jag snart titta på Leagally Blonde. Imorgon bär det av till kristianstad för lite julshopping med Åsa louise annika och alla andra som ska dit. Nu är det snygga Lykke Li som gäller.
Shalom

image216
Är hon inte lite lik sienna miller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback