Kvällen då smålänningarna invaderade skåne.

Igår var det studentfest med början på squaredance i Ähålet, kvällen började bra med ett försenat tåg men efter skjuts från fridas föräldrar (tack) så var vi på plats, och hade två timmars förfestande framför oss. Sedan bar bussen av till Kristianstad och Banken. Själva bussfärden  gick snabbt med några pissepauser och skön falsksång och jag satte mig i en spya, det var turligt nog en ganska späd sådan så lite tur i oturen var det allt. VÄl framme inhandlades det drinkar och haganäseleverna var på g, tiden flög bort och vips så var klockan dags att åka hem. Även denna bussfärd var händelserik,  jag  pratade gav bort mina silikoninlägg och tappade bort min jacka. Men den kom tillbaka, tack Anton.
Idag var det avslutning det var segt att gå upp och det gick knappt ner någon frukost i min stora mage, men fy skam den som ger sig. Avslutningen var över vid 11 då hade vi fått se hel och halvnakna treor, hunnit kränga lite bröd och nästan somnat.  Väl hemma blev det halvsömn på soffan och sedan en cykeltur bort till Eda där jag och Loppan spelade in lite låtar. Det var trevligt. Nu är det snart dags för mig att sova.
Shalom

image219

image220


image221
 
image222


image223
 
image224

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback